ETwinning пројекат EduPositivity траје током целог другог полугодишта и сваке недеље ученици раде неке нове и необичне задатке. Када смо завршили аватаре, лого и маскоту пројекта прешли смо на много кративније задатке. Радили смо много упитника, а један од њих је био коју боју везујемо за које осећање. Затим смо користећи апликацију Canva правили картице које илуструју вештине ученика, а затим са њима играли игру погађања. У марту смо правили коцке вештина у групама ученика из различитих земаља, а затим писали приче које су и илустроване у Canva апликацији. У више наврата било нам је дозвољено и препоручено да користимо вештачку интелигенцију. На пример за прављење маскоте,за писање прича, за прављење украсних слова које смо морали да правимо у апликацији Bing да бисмо написали назив пројекта. У апликацији Padlet смо редовно илустровали свој рад или постављали нове задатке. На пример, у пару са другом школом смо давали задатак догађаја који треба одглумити пантомимом и снимити видео. У мају смо заједничким радом свих школа написали текст rap песме на енглеском језику,а затим је свака школа требало да је отпева, сними и постави снимак. Заиста много нових веселих активности, нових дигиталних апликација и пуно комуникације на енглеском језику. Сви наставници и ученици одржали су и онлајн састанак на Zoom платформи који је био прилика да се ученици упознају и ћаскају играјући игру Bingo коју су наставници унапред припремили дајући предлоге питања и задатака. Пројекат се ближи крају, радимо евалуације и сумирамо утиске, али за сада је најјачи да смо научили пуно нових дигиталних алата и да смо се заиста лепо забављали сарађујући у овом међународном пројекту.
Дан школе „Прича о зиду”
Савремену „Причу о зиду” Данијела Петрић, наставница српског језика и књижевности, започела је, враћањем у далеку прошлост, својом имагинацијом, митом о времену када су „још стари богови заједно са људима земљом ходали”, а људи живели у „у дубоким, хладним пећинама и јазбинама, делећи их са дивљим зверима и борећи се за свој опстанак”. Желећи да