Прелиминарни круг међународног Hippo такмичења из енглеског језика

У петак 15. марта 2024. у школи је одржан први круг међународног Hippo такмичења. Све наставнице енглеског језика у школи учествују у организацији овог такмичења.  До сада највећи број од 149 кандидата учествовао је у категоријама Hippo 1,2,3, Little Hippo и Baby Hippo. По први пут учесници овог такмичења су и ученици првог и другог разреда. Пет ученика другог разреда такмичило је у категорији Little Hippo: Анастасија Миленковић, 2/1, Сташа Токалић и Ника Спасојевић 2/3, Александар Јаблановић 2/4 и Игор Петровић 2/5, док су се четири ученика првог разреда пријавила за Baby Hippo категорију: Наталија Кочовић и Виктор Јовановић 1/2, Стрибор Куљача 1/3 и Нада Узелац 1/4. У свим категоријама ученици су радили тест разумевања читањем и тест граматике и вокабулара. Следећи ниво такмичења је на нивоу републике Србије, а затим следе европско и светско финале. Ово такмичење се сада организује на свим континентима, а полуфинални и финални круг за оне који се пласирају даље биће у Италији.

Тања Радовић, координатор Hippo такмичења

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Стручно усавршвање наставника у дојезичној настави у шк 2023/24.

Aleksandar Mirović Тим броји око 20 наставника који поред извођења наставе на енлеском језику у дозвољеном обиму, имају и обавезу да се константно стручно усавршавају у школи и ван ње. Велики број двојезичних наставника присуствовао је обележавању Европског дана страних језика 26. септембра у амфитеатру школе за који се традиционално припрема такмичење за Песму Евровизије

детаљније »

Математика без граница – Финале Бугарске олимпијаде

Након седам дана боравка у Несебару у Бугарској, ученици наше школе се враћају пуни успомена на ово дивно искуство. Након такмичења у индивидуалним и екипним категоријама стигле су и медаље. Ученик Василије Јовановић освојио је бронзану медаљу у појединачној категорији. Ученик Огњен Остраћанин освојио је златну медаљу у појединачној категорији. Огњен Остраћанин је освојио и златни

детаљније »
Scroll to Top