У среду 1.3 2023.године, наставницa музичке културе, Јелена Димитријевић, ученицима четвртог разреда ,у амфитеатру школе, реализовала је час музичке културе. Након представљања истакла је да ,, Kаква ти је музикa ,такав ти је живот“. Додала је да ћемо се на часу бавити извођењем музике, певањем и свирањем ,као и покретом и музичким инструментима. Након најаве наставне јединице, усвајања песме ,,Данас“, обновили смо стечена знања из музичке писмености: трајање нота (цела, половина, четвртина, осмина) ,С-dur лествицу, степен и полустепен, паузе, тачку , лук трајања. Наставница им је предочила како се делови и трајање нота изговарају и на енглеском језику и тиме успоставила међупредметну корелацију. Подсетила нас је на разне мјузикле. Усвајање текста и мелодије песме ,,Данас“, за коју је текст написала Мира Алечковић, наставница је употпунила свирањем мелодије на клавиру. Ученици су песму усвојили строфу по строфу. Након тога солисти из сваког одељења (као мали хор) су отпевали песму. Ученици су посматрали и разговарали о ритмичким инструментима, о материјалу од ког су направљени и начину израде истих, чиме је реализовано предузетништво. Група свирача је на ритмичким инструментима извела ритам песме ,,Данас“. Затим су певачи отпевали песму, а свирачи су их пратили на ритмичким инструментима. Наставница нам је представила и музички народни инструмент фрулу(наш национални инструмент). Истакла је да је фрула била неизоставни део посла чобанина. Тиме је реализована и професионална оријентација. Са припремљене презентације ученици су могли да прошире знања о фрули и фрулици, нашем најпознатијем фрулашу Бори Дугићу, као и да послушају неколико фрулашких композиција. У завршном делу часа ученици су са наставницом одиграли ,,Ужичко коло“ , нашу националну игру. Наставница им је представила и Ритмограм (Body Percussion-свирање деловима тела), а потом су имали и прилику да се у истом и опробају. Свирање деловима тела побољшава пажњу и концентрацију и подстиче на размишљање, а представља и антистрес терапију, чиме је реализовано и здравствено васпитање. Након заједничке евалуације часа, ученици си истакли шта им је било најзанимљивије, а осмеси су потврда да су уживали и забавили се.
Ана Николић, професор разредне наставе