Тематски дан посвећен врлини-РАДОЗНАЛОСТ обележили су сви ученици трећег разреда,са својим учитељицама, у амфитеатру школе, интердисциплинарним повезивањем садржаја свих наставних предмета. Извели су занимљиве сценске наступе, Путовања Пужа Максимилијана и Себични Џин, који на маштовит начин буде читалачку радозналост, критички и истраживачки дух код ученика. Веома успешно су изразили доживљено у уметничком тексту и књизи кроз драматизацију.
Тематски дан је обележен и разноврсним активностима: гледањем презентације, цртаних филмова; реализацијом радионица, извођењем рецитала, скеча- Шта ћу бити када порастем ПО; рецитовањем ауторских песама; слушањем солистичког извођења песме, извођењем кореографија уз одабране мелодије: Здравица, Д.Лаковић; Како расту деца, Леонтина и Ивана; Нек свуд љубав сја; Љубав је …Жељко и Мина Јоксимовић…решавањем текстуалних задатака из математике који су тематски усклађени са врлином радозналост.
И остали часови: Енглески језик, Грађанско васпитање и Верска настава тематски су усклађени и повезани са садржајима о врлини Радозналост. Циљ наставе је да код ученика подстичемо истраживачки рад, дигиталне компетенције; да развијамо способност запажања, радозналост, логичко закључивање, креативност и кооперативност, тимски рад и сарадњу; да оспособљавамо ученике за самостално, целовито и садржајно причање и писање на задату тему. Ученици су веома активно учествовали у раду на свим часовима (српски језик, математика, дигитални свет, ваннаставне активности), изразили су позитивне утиске о свему што је тог дана реализовано, као и претходних дана током спровођења планираних активности везаних за обележавање тематске недеље-врлина- радозналост. Усвојена знања, умења и ставови су трајнији и функционалнији.