Угледни час о поезији Мирослава Антића

Здраво љубави! Тајно! Здраво све невероватно! Све забрањено и златно! Здраво, чудновати свете!

О поезији Мирослава Антића се много зна, она је непресушна инспирација другим уметницима, она је свевремена, она је у свима нама. Сви смо ми некада били збуњени дечаци изненађени силином новог осећања које се пробудило, пегаве девојчице са кикицама које шапућу, кикоћу се и шаљу тајне цедуљице, сви смо ми били тинејџери. Ни велики ни мали, ни одрасли ни више деца, баш као лирски субјекти у поезији великог песника који се први обратио адолесцентима и са пуно разумевања писао о бригама и осећањима који их могу морити. На посве необичном часу говорило се о поезији Мирослава Антића у збиркама „Плави чуперак” и „Шашава књига” и на српском и на енглеском језику. Угледни сараднички час које су припремиле наставнице Олгица Матовић и Марина Лончаревић одржан је у двојезичном одељењу VII-1. Ученици су на претходном часу добили истраживачке задатке од својих наставница и на часу су презентовали резултате свог истраживања, рецитовали су и читали Антићеве стихове и на енглеском и на српском језику, чиме смо проширивали и свој речник новим речима из енглеског језика, али и повезивала претходна знања из књижевности са наставним проучавањем ових збирки које су у програму лектире за седми разред. Ученици су на крају часа оцењивали овакав начин рада и закључак и ученика и присутних колега је да су овакви часови веома занимљиви и да ученици у потпуности учествују у наставном процесу. Часу су присуствовали Марина Оцокољић, Тијана Ђоковић, Тијана Билибајкић, Надица Вукадиновић Алемпијевић, Милош Дедеић и Нада Тијанић.

Олгица Матовић

Марина Лончаревић

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

eTwinning пројекат: transformation story / upcycling project Од древних вештина до вештачке интелигенције

 Папир је настао у древној кинеској цивилизацији, а неке назнаке настајања датирају још из 2. века пре нове ере. Како је напредовала техника и технологија, тако је и производња папира усавршавана. Данас трошимо превише ресурса, уништавамо шуме како би производили хартију, а рециклажа још увек није достигла пун капацитет. Зато ми у нашој школи, која

детаљније »

eTwinning пројекат BE MEDIA SMART!

Ученице 6-3 одељења Ленка Јосифљевић, Теодора Јелић, Ана Арсић, Маша Цветковић и Теодора Ресимић заједно са педагогом школе Тијаном Билибајкић учествују у eTwinning пројекту BE MEDIA SMART! Пројекат обухвата неколико школа из Турске и по једну из Шпаније, Бугарске и Србије а траје од марта месеца. Након представљања наставника и ученика путем Padlet-a, урадили смо аватаре

детаљније »

Међународна јуниорска еколошка олимпијада (IYOECO International Youth Olimpics in Ecology)

У ОШ „3. октобар“ у Бору, 13.04.2025. године одржано је републичко такмичење Међународне јуниорске еколошке олимпијаде. На такмичењу је учествовало четрнаест ученика у оквиру тимова Велики и Мали еколози при чему је осморо ученика освојило прво, друго и треће место и тиме се пласирало на Међународни ниво такмичења који ће се реализовати на енглеском језику

детаљније »

Светски дан књиге

Поводом Светског дана књиге и ауторских права који се обележава 23. априла, ученице Јана Петрић, Ана Милићевић и Адриана Вучићевић из одељења VII-4 су направиле видео у коме су нас подсетили на значај овог дана, али и разговарале са својим другарима. Сазнале су да ли они и шта читају и које књиге би препоручили. И

детаљније »

Ликовна изложба ускршњих радова

Поводом предстојећих ускршњих празника, у холу наше школе је уприличена пригодна изложба ликовних радова наших ученика. Овом приликом, ученици су користећи разноврсност ликовних техника, као и ликовних елемената, веселим бојама изразили радост поводом овог дивног и великог празника. На својим ликовним радовима су са пуно љубави представили широк спектар ускршњих мотива.

детаљније »

Учешће одељења 4/3, 4/4 и 4/6 у Ерасмус+ пројекту: „From World Tales to Citizenship Awareness“

Одељења 4/3, 4/4 и 4/6 са великим ентузијазмом учествују у Ерасмус+ пројекту под називом „From World Tales to Citizenship Awareness“. Кроз овај пројекат, ученици истражују и анализирају значај народних бајки из различитих култура, као и њихове вредности и поруке које доприносе грађанској свести. Циљ пројекта је да ученици развију разумевање једнаких права, емпатије, толеранције и

детаљније »
Scroll to Top