ЈАВНИ ЧАС СА ПРОФ. ДР МАЈОМ БАШИЋ

За наше велике „батаљонцеˮ, ученике осмог разреда, припремили смо посебно изненађење у понедељак, 23. 12. 2024. Уместо уобичајених предмета причали су о животним лекцијама са женом која у својој биографији бележи да је доктор медицинских наука, анестезиолог, универзитетски професор, менаџер на руководећим позицијама здравствених установа у Србији, проф. др Мајом Башић, која за себе скромно каже да је „мали ђак велике школеˮ. Др Башић је и својом професионалном каријером, али и невероватном енергијом и непосредношћу показала да је много више од тога, да је пример изреке да „добар учитељ је као свећа ‒ троши себе да осветли пут другимаˮ. Она је несебично поделила са нама тог понедељка своје време, ентузијазам и вештину лакоће подучавања коју само великани имају. Ученици су жељно упијали њене речи, одговарали на постављана питања, али и постављали питања и отварали нове теме, као и колеге које су уживале у овом јавном часу коме смо се сви обрадовали. Др Башић истиче своју основну школу као светлост која је грејала током живота и да је ту научила најважније лекције – оне о пријатељству, дисциплини и радној етици. Са нама су били и њени пријатељи из школске клупе, данас успешни предузетници. Дете најбоље учи из примера, а пријатељство и љубав према сталном стицању знања су лекције о школи на које су нас на најлепши начин подсетили наши гости. Смејали смо се, радовали, учили, помоћници Тара и Алекса (обоје VIII-6) добили су и поклоне, а сви смо тог дана стварали везе; везе између бивших и будућих ученика некадашње Краљевске школе, данас „IV краљевачког батаљонаˮ, достојних светионика знања.

Марина Лончаревић, наставница српског језика и књижевности

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

eTwinning пројекат: transformation story / upcycling project Од древних вештина до вештачке интелигенције

 Папир је настао у древној кинеској цивилизацији, а неке назнаке настајања датирају још из 2. века пре нове ере. Како је напредовала техника и технологија, тако је и производња папира усавршавана. Данас трошимо превише ресурса, уништавамо шуме како би производили хартију, а рециклажа још увек није достигла пун капацитет. Зато ми у нашој школи, која

детаљније »

eTwinning пројекат BE MEDIA SMART!

Ученице 6-3 одељења Ленка Јосифљевић, Теодора Јелић, Ана Арсић, Маша Цветковић и Теодора Ресимић заједно са педагогом школе Тијаном Билибајкић учествују у eTwinning пројекту BE MEDIA SMART! Пројекат обухвата неколико школа из Турске и по једну из Шпаније, Бугарске и Србије а траје од марта месеца. Након представљања наставника и ученика путем Padlet-a, урадили смо аватаре

детаљније »

Међународна јуниорска еколошка олимпијада (IYOECO International Youth Olimpics in Ecology)

У ОШ „3. октобар“ у Бору, 13.04.2025. године одржано је републичко такмичење Међународне јуниорске еколошке олимпијаде. На такмичењу је учествовало четрнаест ученика у оквиру тимова Велики и Мали еколози при чему је осморо ученика освојило прво, друго и треће место и тиме се пласирало на Међународни ниво такмичења који ће се реализовати на енглеском језику

детаљније »

Светски дан књиге

Поводом Светског дана књиге и ауторских права који се обележава 23. априла, ученице Јана Петрић, Ана Милићевић и Адриана Вучићевић из одељења VII-4 су направиле видео у коме су нас подсетили на значај овог дана, али и разговарале са својим другарима. Сазнале су да ли они и шта читају и које књиге би препоручили. И

детаљније »

Ликовна изложба ускршњих радова

Поводом предстојећих ускршњих празника, у холу наше школе је уприличена пригодна изложба ликовних радова наших ученика. Овом приликом, ученици су користећи разноврсност ликовних техника, као и ликовних елемената, веселим бојама изразили радост поводом овог дивног и великог празника. На својим ликовним радовима су са пуно љубави представили широк спектар ускршњих мотива.

детаљније »

Учешће одељења 4/3, 4/4 и 4/6 у Ерасмус+ пројекту: „From World Tales to Citizenship Awareness“

Одељења 4/3, 4/4 и 4/6 са великим ентузијазмом учествују у Ерасмус+ пројекту под називом „From World Tales to Citizenship Awareness“. Кроз овај пројекат, ученици истражују и анализирају значај народних бајки из различитих култура, као и њихове вредности и поруке које доприносе грађанској свести. Циљ пројекта је да ученици развију разумевање једнаких права, емпатије, толеранције и

детаљније »
Scroll to Top