Угледни час математика

Угледни час – Сабирање и одузимање углова
 
Дана, 21.02.2024.године реализован је угледни час математике са одељењима 5-4 и 5-5. Ученици су били подељени у осам група по шест ученика. Свака група је добила по шест задатака где су ученици између себе поделили задатке тако да сваки ученик одради неки задатак.
 
Ученици су на креативан и занимљив начин вежбали цртање углова угломером, вежбали су комплементне, суплементне и упоредне углове, рачунско сабирање и одузимање углова, подсећали се цртања круга задатог полупречника. 
 
Предметни наставници Милена Савићевић и Ивана Вукотић
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ПРИРУЧНИЦИ ЗА РОДИТЕЉЕ

Одрастање у демократској породици – ПРИРУЧНИК ЗА РОДИТЕЉЕ ДЕЦЕ УЗРАСТА 6 – 10 И 11 – 14 ГОД Водич-Васпитање у функцији добробити и целовитог развоја деце

детаљније »

Шта знаш о Црвеном крсту

У оквиру обележавања Недеље Црвеног крста од 2010. године организује се квиз „Шта знаш о Црвеном крсту“ за ученике петог разреда. Ове године на такмичењу одржаном 25. 4. 2024. у просторијама Црвеног крста Краљево, нашу школу је представљао тим ученика одељења V-1: Јелена Јевремовић, Вељко Вујовић, Николина Филиповић, Алекса Станојевић и Ана Мирковић. Они су

детаљније »

Највернији такмичари – наши осмаци

Четвртог дана књижевног маратона „Батаљонци књигољупци“ такмичили су се, можемо слободно рећи, најбољи ученици, наши осмаци. Такав епитет залужују с обзиром на одговорност коју су показали према овој манифестацији и на све поштовање за писану реч и књижевност. Упркос свим обавезама које имају у овом делу године, носила их је снажна жеља да у књижевном

детаљније »

Посета Музеју илузија 24.04.2024. године

Поводом обележавања Дана планете Земље у Музеју илузија организовано је предавање у оквиру којег су ученици петог, шестог и седмог разреда наше школе имали прилику да се упознају и дискутују о значајним еколошким темама. Поред правилног одлагања отпада, рециклаже, загађивања животне средине, ученици су дискутовали о обновљивим и необновљивим изворима енергије, као и о негативном

детаљније »
Scroll to Top