После дуже паузе ОШ „IV краљевачки батаљон“ наставља своју сарадњу са RELO канцеларијом Америчке амбасаде у Београду ради унапређења компетенција својих двојезичних ученика и наставника. Гости школе били су Francis Westbrook, регионална директорка програма за енглески језик при Амбасади САД, Драгана Обрадовић, координатор за енглески језик и америчке студије, Ивана Банковић, асистент RELO, и Susie Naughton, професор на Универзитету Санта Барбара у Калифорнији, која је тренутно на функцији English language fellow у Србији и ради као лектор на групи за англистику Филолошког факултета у Београду.
Приликом ове посете Susie Naughton је одржала две радионице. Прва је одржана са ученицима двојезичних одељења шестог и осмог разреда о Санта Барбари, граду из којег долази. Потрудила се да ученике инспирише да направе поређење са Краљевом у погледу броја становника, величине, климе, архитектуре и да пуно података о историји и култури овог града у јужној Калифорнији. Други део радионице био је везан за прославу Дана захвалности који се слави исте недеље. Susie je ученицима представила историјат и традиционална јела која се припремају за овај празник и дала неке мање познате детаље. Наравно, ученици су поставили бројна питања о свему што их је итересовало, а посебно о могућностима да путем Flex програма проведу једну школску годину у Америци. Предложили су и сарадњу са једном школом у Санта Барбари.
Другу радионицу Susie Naughton, организовао је и договорио Актив наставника енглеског језика Краљева и њој су поред наставника енглеског језика Рашког округа присуствовали и наставници ОШ „IV краљевачки батаљон“ који раде у двојезичној настави. Назив радионице био је Project Based Learning: Using Museums in our Midst и Susie је објаснила како је своју инспирацију за рад са студентима добила из изложбе Музеја града Београда „The Museum of Broken Relationships“ наводећи примере које су њени студенти анализирали. Други део радионице обухватала је употреба визуелних уметности у раду са ученицима, а посебно сликарства, вајарства и фотографије. Припремила је чак и фотографије познатих краљевачких споменика и дала пример како се они могу употребити за дискусију и задатке писања. Поред нових идеја и фантастичних сугестија за рад, сви присутни су уживали у разговору са матерњим говорником енглеског језика и могућности да кажу своју интерпретацију изабраних уметничких дела и мишљење како да се она употребе у настави на енглеском језику.
Тања Радовић, координатор двојезичне наставе