На конкурсу „Час за углед” Издавачке куће „Едука” за најбоље методичке припреме угледних часова у основној и средњој школи 2022. похваљене су две припреме за час наставница српског језика наше школе: „Марко Краљевић у песми и причи”, чији су аутори Данијела Петрић и Наташа Митровић, и рад Наташе Митровић „Придеви и коришћење речника српског језика”. Оба рада објављена су Зборнику припрема за угледне часове разредне и предметне наставе у основној и средњој школи и могу се погледати на сајту Издавачке куће „Едука”.
Угледни час (двочас) „Марко Краљевић у песми и причи” одржан је са ученицима из два одељења шестог разреда у амфитеатру наше школе. Час је осмишљен као „прича у причи”. Четири ученика добила су улоге својих вршњака и заједно са наставницама увели су своје другове из одељења, „публику”, у причу о Марку Краљевићу, турском вазалу и јунаку народне поезије. Цео амфитеар постао је позорница на којој су се смењивали ликови из стварног живота и глумци у улози Марка Краљевића и његових љутих непријатеља Турака на челу са султаном. Приказан је видео-запис о историјском лику Марка Краљевића и презентација о настанку легендарног лика Марка Краљевића (праћена инструметалном музиком „Симонида” групе „Балканика” и народном песмом „Уснила је дубок санак”); ученици су упознати са распрострањеношћу легенде о Марку Краљевиће кроз презентацију о топонимима за које се везују историјски подаци и приче (легенде) о овом јунаку, и отворена изложба ликовних радова радова ‒ илустрација песама о Марку Краљевићу.
Угледни час „Придеви и коришћење речника српског језика” одржан је петом разреду у школској библиотеци као двочас. Реализован је у сарадњи са библиотекарком школе Маријом Данчетовић. Циљ часа био је да се ученици, кроз утврђивање градива о придевима, упознају са правописним речником и речником страних речи и да се обуче да их користе. Ученици су истраживали на страницама правописног речника и подвлачили придеве, одређивали врсте и уочавали како се придеви наводе у речнику. Наставница им је дала повратну информацију о успешности израде задатка помоћу речника у ПДФ-у, тако да су научили и како се може користити овај извор података.