Извештај са радионице

Радионица „ Биљно благо“
Ученици 7. и 8. разреда учествовали су на радионици „Биљно благо“ у
просторијама Шумарске школе у оквиру пројекта „ Шумска педагогија –
учимо о шуми“. Кроз радионицу открили су како да разликују и препознају
јелу, бор, смрчу, Панчићеву оморику и различите лишћарске врсте.
Ученици су истраживали припремљен материјал и на основу описа
изводили закључке, открили су како да у шуми разликују четинарске
врсте. Упознали се са одликама лековитих биљака нашег краја и открили
њихову употребу у свакодневном животу.
                                                                                                                               Наставник: Јеремић Ана

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ПРИРУЧНИЦИ ЗА РОДИТЕЉЕ

Одрастање у демократској породици – ПРИРУЧНИК ЗА РОДИТЕЉЕ ДЕЦЕ УЗРАСТА 6 – 10 И 11 – 14 ГОД Водич-Васпитање у функцији добробити и целовитог развоја деце

детаљније »

Шта знаш о Црвеном крсту

У оквиру обележавања Недеље Црвеног крста од 2010. године организује се квиз „Шта знаш о Црвеном крсту“ за ученике петог разреда. Ове године на такмичењу одржаном 25. 4. 2024. у просторијама Црвеног крста Краљево, нашу школу је представљао тим ученика одељења V-1: Јелена Јевремовић, Вељко Вујовић, Николина Филиповић, Алекса Станојевић и Ана Мирковић. Они су

детаљније »

Највернији такмичари – наши осмаци

Четвртог дана књижевног маратона „Батаљонци књигољупци“ такмичили су се, можемо слободно рећи, најбољи ученици, наши осмаци. Такав епитет залужују с обзиром на одговорност коју су показали према овој манифестацији и на све поштовање за писану реч и књижевност. Упркос свим обавезама које имају у овом делу године, носила их је снажна жеља да у књижевном

детаљније »

Посета Музеју илузија 24.04.2024. године

Поводом обележавања Дана планете Земље у Музеју илузија организовано је предавање у оквиру којег су ученици петог, шестог и седмог разреда наше школе имали прилику да се упознају и дискутују о значајним еколошким темама. Поред правилног одлагања отпада, рециклаже, загађивања животне средине, ученици су дискутовали о обновљивим и необновљивим изворима енергије, као и о негативном

детаљније »
Scroll to Top